Detalistów i dostawców łączą podobne cele: zwiększenie sprzedaży i zysków, sprawne przenoszenie produktów i zadowolenie swoich klientów. Jednak może być trudno osiągnąć te cele, z ograniczoną powierzchnią handlową, wymagającymi konsumentami i zapasami będącymi najdroższym zasobem. Niezwykle ważne, aby odnieść sukces na dzisiejszym, nastawionym na klienta rynku, jest dokładne określenie zachowania konsumentów i efektywnego zaspokojenia popytu. Będąc nieodpowiednio wyposażonym w walce o klienta i nie spełniając jego konkretnych potrzeb, traci się możliwość, aby z zyskiem dostarczyć wartość klientowi. Przetrwanie i rozwój na tym rynku skierowanym na klienta wymaga sprawdzonych procesów i rozwiązań, które optymalizują inicjatywy zarządzania przestrzenią i kategorią.

 

KORZYŚCI

  • Optymalizacja asortymentu względem dostępnej powierzchni półki
  • Skuteczne zdefiniowanie asortymentu zgodnie z wyznaczonymi regułami biznesowymi
  • Większa dokładność i integracja z planogramami