Agenda

09.30 -10.00 Rejestracja i poranna kawa

10.00 -10.15 Category Management w sieci handlowej: smart – complete – executable!

Wszyscy współcześni detaliści realizują zarządzanie kategorią w swoim codziennym biznesie. Ale czy na pewno na najlepszym możliwym poziomie, aby maksymalizować obroty sieci? Strategix z nowym portfolio produktów dostarcza kompleksowy pakiet rozwiązań wraz z zapleczem merytorycznym, praktycznym i technicznym, pozwalającym na skuteczne planowanie i wdrożenie w życie zarządzania kategorią.

10.15 – 10.35 Na naukę nigdy nie jest za późno

Każdy Category Manager powinien posiąść wiedzę z zakresu planowania strategii i taktyk kategorii oraz dodatkowo poszerzyć ją o najlepsze praktyki rynkowe. Nowoczesna oferta kursów eLearning pozwoli nie tylko poszerzyć i ugruntować wiedzę, ale też przypieczętować ją renomowanym certyfikatem Category Management Association na trzech poziomach zaawansowania.

10. 35 – 10.55 Optymalna oferta produktowa dla klientów Twojej sieci

Jakimi kryteriami kierujesz się tworząc portfolio asortymentu Twojej sieci? Jakie by one nie były, nasze rozwiązanie pozwoli Ci w szybki i efektywny sposób przygotować optymalną rekomendację produktów z uwzględnieniem kluczowych dla Twojej firmy wskaźników jak i dostępnej w sklepach przestrzeni.

10.55 – 11.40 Nowa era w planowaniu przestrzeni handlowej

Planogramy dzisiaj to już standard. Ale jak precyzyjnie stworzyć je dopasowane do potrzeb każdego sklepu i jeszcze bardziej poprawić wyniki firmy? Jak wykorzystać specyficzne dane o zachowaniu klientów w sklepie do planowania sali sprzedaży? Oferujemy nowe rozwiązania, które pozwolą przenieść planowanie przestrzeni handlowej Twojej sieci w nową erę.

11.40 – 12.00 Przerwa kawowa

12.00 – 12.30 Zarabiajmy na promocjach

Promocja goni promocję! Ale ile tak naprawdę na nich Twoja firma zyskuje? Jaki jest ich długofalowy wpływ na wzrost obrotów? Jak zoptymalizować działania promocyjne i na bieżąco monitorować ich skuteczność – damy Ci odpowiedź na te i inne pytania związane z zarządzaniem promocjami.

12.30 – 13.00 Najlepsza cena to najwyższa cena...

...najwyższa, jaką jest gotów zapłacić konsument. Sztuka optymalizacji cen to kluczowa umiejętność wpływająca na sukces lub porażkę handlowca. Jak robić to z sukcesem dla tysięcy produktów dziennie? Poznaj rozwiązanie, które obsłuży nawet najbardziej wymagające modele kształtowania cen, tak by jednocześnie wygenerować najwyższe możliwe zyski ze sprzedaży: dla tysięcy produktów, dla setek sklepów, codziennie.

13.00 – 13.45 Planowanie a sklepowa rzeczywistość

Nawet najlepszy planogram stworzony w centrali jest nic niewart, jeśli nie pracuje w sklepie. Nieaktualna etykieta cenowa też słono kosztuje. Zobacz rewolucyjne rozwiązanie, które daje gwarancję skutecznego wdrożenia, aktualizacji i monitoringu planogramów i etykiet cenowych w sklepach.

13.45 – 14.45 Przerwa na lunch

14.45 – 15.30 Łańcuch dostaw powiązany z półką

Zarządzanie dostawami w sposób gwarantujący codzienne funkcjonowanie planogramów w sklepach to klucz do sukcesu. Jak przy tym zachować efektywność finansową i zredukować nadmierne zapasy, poprawić poziom obsługi czy obniżyć koszty operacyjne/logistyczne? Rekomendujemy sprawdzony system wspierający planowanie popytu i skuteczne zarządzanie zapasem w Twojej sieci handlowej.

15.30 – 16.00 Klucz do sukcesu

Różne procesy, różni ludzie, różne źródła danych, ale cel jest jeden: zarabiać więcej! Jak wdrożyć kompleksowy CM, aby przyniosło to jak najlepsze wyniki finansowe Twojej firmie i zapewniło zwrot z inwestycji w relatywnie krótkim czasie? Jak to policzyć, zaplanować i oszacować potencjał korzyści? Przedstawiamy wyniki naszych Klientów i wskazówki dla podejmujących nowe wyzwania.

16.00 – 16.30 Zakończenie spotkania